wtorek, 26 lutego 2013

Bluzka w paski


 
Od kilku sezonów jestem strasznie zakochana w ubraniach w paski. W swojej pasiastej kolekcji najwięcej mam koszulek z rękawem 3/4. Są uniwersalne ponieważ idealnie komponują się z innymi częściami garderoby. Możemy z nich stworzyć elegancki lub sportowy outfit, wszystko zależy od tego co do nich włożymy. Ze skóropodobną spódnicą i kardiganem będą tworzyć idealny zestaw na wieczór czy nawet spotkanie biznesowe. Jeśli pasiasty t-shirt połączymy z chinosami, będą ciekawym, a zarazem luźnym i nie przytłaczającym zestawem. Bluzka w paski jest totalnym must have w szafie, a dla mnie osobiście im więcej tym lepiej!:) 
 





Poniżej przedstawiam kilka propozycji z aktualnych kolekcji, a także czekam w komentarzach na wasze propozycje.  Pozdrawiam was serdecznie!:)
 
Zara

 
Zara
 


 
 Pull and Bear
 
h&m
 
h&m

Mango
 
 
A tutaj moje bluzki i swetry w paski, które posiadam w swojej kolekcji!:)


 

6 komentarzy:

  1. wow! ale dużo pasków <3

    http://the-colorful-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha i zapomniałam - bluzki z Zary podobają mi się najbardziej :)

      Usuń
  2. widzę, że masz sporą kolekcję bluzek w paski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo to jeszcze mi mało!:D Mam kilka faworytów z nowych kolekcji, więc moja się jeszcze powiększy. Pozdrawiam!:)

      Usuń
  3. Niedawno kupiłam piękne granatowe converse i już się nie mogę doczekać, żeby zestawić je ze swoją pasiastą bluzeczką i rurkami :D

    OdpowiedzUsuń